Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BULLET 350 - 2024

Garantie: Ja
0 Km
BLACK/GOLD
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De geschiedenis van de Royal Enfield Bullet glanst net zo helder als zijn iconische gouden krijtstrepen. De Bullet debuteerde in 1932 op de pagina's van het tijdschrift The Motor Cycle. In 1948 kwam hij naar de Colmore Cup met een revolutionaire uitvinding die motorrijden voor altijd veranderde: de swingarmvering. Royal Enfield won er in 1952 de allereerste Schotse Six Days Trial mee, met de legendarische Johnny Brittain als rijder. Daarna veroverde hij de meest onstuimige terreinen tijdens proefritten in heel Europa.

Motor
De 2023 Bullet arriveert in Europa met dezelfde kracht in zijn hart, maar met nieuw metaal in zijn kern. De gloednieuwe 349cc-motor levert een overvloed aan vermogen en koppel, zelfs bij een laag toerentalbereik, zodat je met hetzelfde gemak een weg kunt banen door de stad als daarbuiten.

Geheel nieuw zadel
Het vernieuwde, kenmerkende enkele zadel heeft meer ruimte en een verbeterde ondersteuning onder de dijbenen, voor volledig comfort tijdens zowel snelle ritten als lange reizen.

Tweekanaals ABS
Het antiblokkeersysteem met schijfremmen van 300 mm voor en 270 mm achter is ontworpen om elke uitdaging aan te gaan, zodat je stabiel kunt rijden en soepel kunt stoppen, zelfs op de ruigste wegen.

Vernieuwd instrumentenpaneel
Een nieuw digi-analoog instrumentenpaneel biedt de perfecte mix van traditie en technologie. Het biedt nauwkeurige informatie en heeft tegelijkertijd de tijdloze esthetiek van de Bullet 350 behouden.

Nieuw chassis
Een vernieuwd chassis, dat de vorm heeft van een frame met dubbele onderbuis, zorgt voor meer vertrouwen en een stabielere rijervaring, elke keer weer.

USB-poort
Met een nieuw toegevoegde USB-poort kun je je apparaten opladen en verbonden blijven met de wereld, waar je ook bent.

Verkrijgbaar in de kleuren, Black Gold, Black en Maroon
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion