Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
PLASMA BLUE
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 36 maanden

De Shotgun 650 past qua ziel en vorm niet in een standaardcategorie. Dankzij het modulaire ontwerp schakelt hij moeiteloos tussen drie stijlen, van eenzitter tot tweezitter tot bagagevervoerende toermotor. De vier unieke kleurstellingen van de motorfiets ontlenen hun inspiratie aan de customcultuur en bieden een canvas waar bouwers en beginners zich volledig op kunnen uiten.

De Shotgun 650 is ergonomisch geoptimaliseerd met middelhoge voetsteunen, een lage zadelhoogte van 795 mm en een stuurstang die voor de positie van het zadel en de voetsteunen is uitgekiend. Dankzij de getunede Showa-vering, wielbasis van 1465 mm en het lage zwaartepunt is het net zo leuk om in druk verkeer, op de snelweg en over bochtige plattelandswegen te rijden, zonder dat je aan comfort inlevert. Brede 18-inch voorbanden en 17-inch achterbanden, gecombineerd met remschijven van 320 mm en 300 mm, garanderen een stabiele grip en veel controle bij alle snelheden, of je nu alleen of met extra gewicht rijdt.

Onder de onverwoestbare stalen ruggengraat van de Shotgun 650 gromt onze beproefde 648 cc paralleltwin die is ontworpen voor gebruik op de weg. Met veel kracht in het middengebied en een rijke hoeveelheid koppel bij alle versnellingen blijft de rijder geboeid. Deze motorfiets belichaamt ons pure motor-DNA zonder erdoor te worden beperkt. Met zijn modulaire mogelijkheden, neomoderne esthetiek en unieke kleuren bevrijdt hij zich uit het keurslijf en verlegt hij de grenzen van wat een Royal Enfield kan zijn.

Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion