Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA ADVENTURE - 2020

Garantie: Ja
29098 Km
ZWART
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (??195): Afleverkosten (12 maanden garantie): Inclusief 12 maanden garantie volgens Bovag voorwaarden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt

Suzuki DL 650 V-Strom XT ABS Adventure

Algemene gegevens

Kenteken: 06-MS-ZB
Tellerstand: 29098 KM
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2020
Transmissie: Geschakeld
Kleur: Zwart

Technische gegevens

Motorinhoud: 645 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 35 kW / 48pk
Koppel: 0Nm
Ledig gewicht: 216 kg
Acceleratie (0-100 km/h): 0.0 seconden
Topsnelheid: 0 km/h

Financi?le gegevens

BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar



V-Strom DL 650 XTA Adventure!
Pakket: Adventure Pack

- Handvatverwarming
- Windscherm
- Zijkoffers

Exterieur

- LED achterlichten
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Afleverpakketten

Afleverkosten (12 maanden garantie) - ?195,-
Inclusief 12 maanden garantie volgens Bovag voorwaarden


Mocht u eventueel uw motor in willen ruilen doen wij dit graag! Heeft u een auto of caravan ter inruil zullen wij ook ons best doen om een goed voorstel te kunnen aanbieden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HSL BIKES, UW BOVAG DEALER: >>>>> U KUNT ONS BELLEN OP: 0347 355 316 OF 06 1114 2177
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BIJ ONS KUNT U VIA NUMOTORRIJDEN.NL EEN FINANCIERING AANVRAGEN

* UITGESTELDE BETALING IS MOGELIJK, ZIE NUMOTORRIJDEN.NL
* WIJ RUILEN OOK MOTOREN IN
* WIJ ZIJN ERKEND BOVAG LID
* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN
* ALTIJD EEN RUIME VOORRAAD MOTOREN
* U KUNT BIJ ONS OOK TERECHT VOOR ONDERHOUD AAN UW EIGEN MOTOR
* MET ONDERHOUD ZIJN WIJ ZEER SCHERP GEPRIJSD

KLIK OP AL ONZE ADVERTENTIES VOOR NOG MEER SCHERP GESPRIJSDE AANBIEDINGEN.

>>> KIJK ALTIJD OP ONZE WEBSITE WWW.HSLBIKES.NL VOOR DE ACTUELE VOORRAAD.

OPENINGSTIJDEN:

Maandag: Op afspraak
Dinsdag: 09.00 - 17.30?
Woensdag 09:00 - 17:30
Donderdag 09:00 - 21:00
Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 16:00
Zondag Gesloten

HSL Bikes
De Limiet 3
4131 NR Vianen
06 1114 2177
0347 355 316

WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN, TEVENS OOK KLASSIEKE MOTOREN:

U KUNT OP ONZE WEBSITE UW MOTORFIETS AANBIEDEN OF TELEFONISCH CONTACT MET ONS OPNEMEN OM UW MOTOR AAN TE BIEDEN

VOORDELEN:
* GEEN RISICO TOT DIEFSTAL VAN UW MOTOR
* GEEN PROEFRIJDERS
* ORGINELE RDW VRIJWARING
* GEEN VREEMDE MENSEN AAN DE DEUR

>>> UW MOTOR PER MAIL AANBIEDEN, DAT KAN OOK: INFO@HSLBIKES.NL

* WIJ DOEN ALTIJD DIRECT EEN BIEDING OP UW MOTOR.
* WIJ ZORGEN VOOR EEN PERFECTE AFHANDELING

TOT ZIENS BIJ HSL BIKES IN VIANEN

>>> KOM VRIJBLIJVEND LANGS VOOR EEN KIJKJE IN ONZE SHOWROOM, DE KOFFIE STAAT KLAAR ! ! !
WWW HSLBIKES.NL
INFO@HSLBIKES.NL

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen be?nvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
  • WELKOM BIJ HSLBIKES IN VIANEN WIJ BIEDEN U EEN STEEDS WISSELEND AANBOD VAN EEN AANTAL MOOIE MOTOREN OCCASIONS !!! LET OP !!! WIJ RUILEN OOK MOTOREN IN GRAAG TOT ZIENS BIJ HSLBIKES IN VIANEN BEZOEK ONZE WEBSITE VOOR ONZE OPENINGSTIJDEN

Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Handvatverwarming, LED achterlichten, Windscherm, Zijkoffers, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HSL Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion