Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 400 X - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MATT KHAKI
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Onze Demo is nu beschikbaar voor een
proefrit! De geheel nieuwe Scrambler
400 X staat nu in onze showrrom! Met
zijn wendbare rijgedrag, de
toonaangevende prestaties en de
premium afwerking is de Scrambler 400
X gaaf en veelzijdig. De Scrambler
400 X is leverbaar in de kleuren Matt
Khaki, Carnival Red en Phantom Black
en beschikt over een karaktervolle en
responsieve TR-series 1-cilinder
motor met een cilinderinhoud van
398cc. Deze krachtbron levert 40 pk/
29 Kw aan vermogen en is gekoppeld
aan een zesversnellingsbak met
bekrachtigde koppeling. De motor
heeft een indrukwekkende zadelhoogte
van 835 mm met een slanke taille en
ontspannen Scrambler-ergonomie. Een
langer Scrambler spatbord,
handkappen, carterbeschermer,
koplampgril en radiatorcover dragen
bij aan het allroad karakter. Een
lichtgewicht frame met een
opgeschroefd subframe achter en een
swingarm van gegoten aluminium zorgen
voor een rijklaar gewicht van slechts
179 Kg (incl volle 13L benzinetank).
Rondom is ledverlichting geplaatst
met kenmerkend dagrijdverlichting
(DRL) en achterlicht. De service
interval bedraagt 16.000 km en de
fabrieksgarantie bedraagt twee jaar
na aanschaf. Deze motor is geschikt
voor het A2 rijbewijs! Er komt een
ruime keuze aan accessoires
beschikbaar, zoals o.a. diverse
bagagesystemen, valbeugels, ruitjes
etc. Heb je interesse? Bel, of stuur
ons een email en wij zorgen dat je er
niet naast grijpt!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion