Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE RS - 2018

Garantie: Ja
37800 Km
N.v.t.
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Triumph Speed Triple 1050 RS uit 2018 is een krachtige en opwindende motorfiets met een indrukwekkend prestatievermogen. Met 37.800 km op de teller heeft deze motor al heel wat avonturen beleefd en heeft hij bewezen dat hij betrouwbaar en duurzaam is.


Merk: Triumph
Kleur: Wit
Bouwjaar: 2018
Kilometerstand: 37.800
ABS
Cruise control
Handvatverwarming
Kleinere kentekenplaathouder
Led knipperlicht
Onderhouds historie aanwezig
Wheelstriping
Versnellingsindicator
Verschillende rijmodus
Traction control
Ohlins voor en achter
Quick shift


De Speed Triple 1050 RS wordt aangedreven door een krachtige 1050 cc driecilinder motor, die een indrukwekkend vermogen en koppel levert. Met zijn agressieve styling en sportieve uitstraling is het een echte blikvanger op de weg.

Wat deze motorfiets echt bijzonder maakt, is zijn uitstekende wendbaarheid en responsieve rijgedrag. Hij is ontworpen voor sportief rijden en biedt strakke en nauwkeurige stuureigenschappen. Of je nu door bochtige wegen zoeft of op het rechte stuk accelereert, de Speed Triple 1050 RS reageert direct op elke beweging van de bestuurder.

Daarnaast is de motorfiets uitgerust met geavanceerde technologieën en elektronische hulpsystemen om de rit nog beter te maken. Denk hierbij aan instelbare rijmodi, tractiecontrole, ABS en schakelassistentie.
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis all-risk verzekering

    Stap binnen bij Motorsport Klazienaveen en laat je verrassen door ons uitgebreide assortiment aan geweldige motoren, brommers en scooters. Of je nu op zoek bent naar snelheid, avontuur of stijl, we hebben de perfecte tweewieler voor jou.

    Waarom Motorsport Klazienaveen?

    - Werkplaats vol ervaring
     
    Proefrijden
    - Aflevering op locatie
    - Deskundig Advies
    - Kwaliteit
    - Passie
    - Betalen bij aflevering
    - Financiering mogelijk
    - Servicebeurt en aflevercontrole


    Bezoek Ons Vandaag Nog!
    Adres: Kruizemunt 4, 7892AB
    Telefoon: 0591-393 408
    Whatsapp+31 611844404
    Websitehttp://www.motorsportklazienaveen.nl/
    Openingstijden: dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30, Zaterdag: 10:00 - 16:00

    Vraag naar de voorwaarden.
    Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.

    Afleverkosten: €249,-






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorsport Klazienaveen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion