Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE RS - 2020

Garantie: Ja
18703 Km
MAT ZWART
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2020
Aantal sleutels: 2

GERESERVEERD !!!

Origineel af fabriek ! Bomvol
accessoires. Moet echt gezien worden.

Super kleurstelling en volledig in
nieuwstaat !

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn al ruim 30 jaar een betrouwbare partner in de
motorwereld. Wij verkopen 1e klas kwaliteit motoren,
sportauto's en USA Pickup Trucks voor een eerlijke en
betaalbare prijs. Tevens inkoop van bovenstaand.

Alle genoemde prijzen zijn gebasseerd op geen inruil maar
is uiteraard bespreekbaar. Op al onze motorfietsen v.a.
4500 euro is BOVAG garantie mogelijk of anders vermeld.

Inruil is altijd bespreekbaar op onze motoren en auto's,
vraag ons naar de mogelijkheden.

De beste optie voor inruil is; dat u een bezoek brengt aan
onze showroom om de juiste prijsindicatie vast te stellen.
Is dit niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met
daarin een zo goed mogelijke omschrijving van uw motor of
auto, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Voor het maken van een afspraak of informatie over een
motor of auto mag u 7 dagen per week onze 24 UURS infolijn
06-53526767 bellen of WhatsApp'n.

Onze openingstijden :

Maandag t/m Woensdag : Uitsluitend na afspraak !
Donderdag t/m Vrijdag : 09.00 tot 18.00 uur.
Koopavond Donderdag : 19.00 tot 21.00 uur.
Zaterdag : 09.00 tot 17.00 uur.

Onze extra service : Buiten bovenstaande openingstijden is
altijd mogelijk een afspraak te maken! Ook s'morgens voor
9.00 uur, s'avonds na 18.00 uur of in het weekeinde om uw
droom motor of auto te kopen. Uitsluitend afspraak buiten
openingstijden op telefoon nummer 06-53526767 (24/7)
U bent tijdens onze openingstijden van harte welkom in onze
showroom. De koffie staat voor u klaar! Graag tot ziens in
onze showroom in Oosterwolde.

Met vriendelijke groet,

Team Hoekstra Motoren BV

Showroom Motoren:
Waardeel 1
8431 NC Oosterwolde FR
Opties en Accessoires:
24 UURS Infolijn 06-53526767., 25 XXL Foto's zie onze website, ABS ( Anti Blokkeer Systeem )., Actie prijs ZONDER inruil !, BOVAG Garantie mogelijk., Carbon voorspatbord., Dealer onderhouden., Druk en zetfouten voorbehouden, Fly-Screen., Gunstige betaal mogelijkheden., Inruil en garantie is mogelijk, Inruil is mogelijk., Inruil motorfiets is mogelijk., Koffie is klaar !, Korte kentekenplaathouder., Lage Kilometerstand !, LCD / TFT Display Dashboard., LED / XENON Koplampen., Lid BOVAG Motorfiets bedrijf., Mini LED knipperlichten., Quickshifter (schakelautomaat), Seatcover / duozadel afdekkap., Sport uitlaatdemper set., Sublieme nieuwstaat !, Thuis bezorging is mogelijk !, Traction Control., Vele Carbon accessoires., Vraag ons naar de voorwaarden., Wheel striping.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoekstra Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion