Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 900 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
CARNIVAL RED /
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden

VET

Betere prestaties, mooier uiterlijk en nog leuker om te rijden; alles aan de nieuwe Speed Twin 900 is ontworpen om optimaal te genieten. Als een belangrijke stap voorwaarts voor de meest succesvolle custom klassieker van Triumph, biedt deze nieuwe generatie meer koppelrijke Bonneville-kracht, hoger gespecificeerde apparatuur voor meer controle en comfort, nieuwe eersteklas technologie en nog veel meer premium stijl. Daarnaast zijn er veel aanpassingen mogelijk voor rijders die iets willen toevoegen aan het authentieke karakter van een moderne klassieker die wereldberoemd is vanwege zijn toegankelijke all-round prestaties, bruikbaarheid, rijgevoel en tijdloze iconische stijl.


HANDIG


Wil je meer informatie over deze motorfiets of een proefrit maken? Neem contact met ons op via 050-5779199 of info@triumph-mg.nl



GEZELLIG


Langskomen kan natuurlijk ook, de koffie staat klaar.



LEUK


Deze motorfiets is BTW dragend.  Dit geeft mooie fiscale voordelen als de motorfiets zakelijk gereden wordt. Vraag om onze brochure zakelijk motorrijden!



FIJN


Onze prijzen zijn inclusief afleverkosten. Wij selecteren onze gebruikte motoren "with care", ze zijn voorzien van garantie en worden afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en waar nodig vervangen. Je kunt dus altijd zonder extra kosten het seizoen, of tot de volgende service rijden.
Fijn gevoel toch!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Triumph Motorcycles Groningen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion