Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TROPHY 1200 - 1997

Garantie: Ja
37680 Km
OLD RACINGGREEN
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Triumph Trophy 1200 1997.

Voor de liefhebber ,een prachtige Trophy 1200.

3delig kofferset.
Banden ok.
Goed onderhouden.

nieuwe yuasa accu

Inruil mogelijk.

2999,-

 
  • RoelofsMotoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,-euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roelofs Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion