Nieuwsbrief:

VOGE  500 R - 2024

Nieuw
Grey - Yellow
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
voge - 500-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Sensaties gegarandeerd

Ben je op zoek naar een motorfiets die je hart sneller laat kloppen? Zoek niet verder, want de VOGE 525R is met zijn opvallende design en krachtige prestaties de ultieme keuze. De uitgangspunten bij het ontwerp van deze motor ? Kracht en wendbaarheid, een agressief uiterlijk en een geweldig rijgedrag.

Onder de indrukwekkende buitenkant van de 525R schuilt een moderne 494cc paralleltwin. Het LCD-dashboard geeft je alle informatie die je nodig hebt en bevat een USB om je smartphone of gps van electriciteit te voorzien, terwijl het geavanceerde Nissin-remsysteem (met dubbele remschijven vooraan) en de KYB-vering zorgen voor een veilige en comfortabele rit, zelfs op de meest uitdagende wegen.

Of je nu een ervaren rijder bent of net begint, de VOGE 525R is geschikt voor iedereen. Ben jij klaar voor de rit van je leven?
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion