Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 - 2004

Garantie: Nee
112178 Km
GRIJS
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3

Yamaha FJR 1300 ABS


- Kenteken: MV-JX-92
- Merk: Yamaha
- Model: Tour
- Tellerstand: 112178 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: P509E
- Vermogen: 106 kW / 144pk
- Ledig gewicht: 268 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 3

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Electronisch verstelbaar windscherm
- Topkoffer

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Comfort zadel
- Handvatverwarming
- Middenstandaard

Veiligheid

- ABS


Nette FJR met ervaring!
Met Topkoffer in kleur, handvatverwarming, buddyseat met nieuwe bekleding en hoog smoke winscherm!
Nieuwe Remschijven en staat op zo goed als nieuwe Bridgestone banden.

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM?Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Comfort zadel, Electronisch verstelbaar windscherm, Handvatverwarming, Middenstandaard, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Trike" betekent: Driewieler, met één voorwiel en twee achterwielen, voor­zien van de voorvork van een motorfiets en het motorblok van een motorfiets o f auto. Samentreksel van tri(drie) en bike(mo­torfiets). In de jaren zeventig ontstond in de Verenigde Staten een rage om trikes te bouwen. Extravagante creaties, waarvoor vaak een Harley-Davidson motorfiets als basis werd genomen. Trikes zijn al een veel ouder verschijnsel. Vanaf de jaren dertig 144 maakten zowel Harley-Davidson (de Servicar) als Indian trikes die als efficiënte werkpaarden waren bedoeld voor politie en winkeliers. Achter de berijder was een ruime bak met een klep geplaatst. Indian prees in de jaren dertig zijn trike aan met de slogan: ‘It eliminates the expense of an automobile.’ Rond 1940 ging het Amerikaanse bedrijf Goulding een stap verder door het chassis van een bestelwagen aan de achterzijde van een Har­ley-Davidson of Indian motorfiets te bevestigen. Deze kruising tussen een motorfiets en een vrachtauto noemde het bedrijf de Gouldcar. De Servicar werd tot het einde van de jaren zeventig door de Amerikaanse politie voor verkeerstaken ingezet
© 2000 - 2024 Motoroccasion