Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 7 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 24 md+36 md beperkt

De Yamaha Tracer 7 is een sportieve en veelzijdige toermotorfiets met een agressieve uitstraling. Het wordt aangedreven door een vloeistofgekoelde, 689cc-tweecilindermotor die 74 pk levert en 68 Nm aan koppel. Dit maakt het een krachtige motorfiets die geschikt is voor zowel langeafstandstoeren als voor dagelijks gebruik.

De Tracer 7 beschikt over een lichtgewicht aluminium frame, wat resulteert in een wendbare en responsieve rijervaring. Het heeft ook een verstelbare voorvork en een achtervering met link, wat zorgt voor een soepele rit op verschillende soorten wegen. De zithoogte is verstelbaar, waardoor de motorfiets geschikt is voor rijders van verschillende lengtes.



Over het geheel genomen is de Yamaha Tracer 7 een sportieve, veelzijdige en betrouwbare motorfiets die geschikt is voor verschillende rijomstandigheden.


Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 3+2 jaar fabrieksgarantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion