Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Garantie: 24 md+36 md beperkt

Ontdek de opwinding van de stad met de Yamaha XMAX 300. Deze sportieve en stijlvolle motorscooter combineert comfort en prestaties voor een onvergetelijke rijervaring. Met zijn wendbare handling zoeft de XMAX 300 moeiteloos door het drukke verkeer. Bovendien biedt hij voldoende opbergruimte onder het zadel, waardoor je gemakkelijk je spullen kunt meenemen. Ervaar het plezier van een dynamische rit en geniet van de vrijheid.


Het is mogelijk om een proefrit op onze XMAX 300 demo te maken!
Vraag naar de mogelijkheden.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 3+2 jaar fabrieksgarantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer

Openingstijden:

Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion