Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 TECH MAX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DARK MAGMA
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DE XMAX 300 TECH MAX
Met zijn uitstekende prestaties in combinatie met een dynamisch uiterlijk en toonaangevende functionaliteit is de XMAX 300 Tech MAX de duidelijke keuze voor iedereen die op zoek is naar de ultieme rijervaring.

Uitgerust met een hightech instrumentpaneel en een 4,2-inch TFT-infotainment-kleurenscherm met meerdere thema's biedt deze hoogwaardige motorscooter een uitgebreide smartphone-connectiviteit. Je kunt gemakkelijk berichten en e-mails ontvangen, muziek selecteren en nog veel meer. En voor stressvrij snelwegverkeer en ontspannen cruisen in het weekend is de XMAX 300 Tech MAX uitgerust met een Garmin-navigatiesysteem.
Het dynamische hoekige kuipwerkontwerp met de X-vormige voorverlichting geeft de XMAX 300 Tech MAX een nog radicalere en meer onderscheidende uitstraling - en de 3D-boemerang zijpanelen versterken het pure MAX DNA. Met speciale kleuren en exclusieve aluminium voetplaten, een speciale afwerking van de kuipwerkdelen en een zadelbekleding in een lederen stijl, is dit een slimme manier van verplaatsen.

EIGENSCHAPPEN
• 4,2-inch TFT-kleurenscherm
• Smartphone connectiviteit
• Navigatiesysteem via smartphone
• Dynamisch kuipontwerp
• Radicale X-vormige koplamp
• Hoog gemonteerde knipperlichten voor
• Volledige LED-verlichting
• Verbeterde ergonomie en lederen zadelbekleding
• Opbergruimte voor 2 integraalhelmen
• 300cc Blue Core motorblok
• Traction Control Systeem (TCS)
• Smart Key-systeem voor starten zonder sleutel
• Verstelbaar scherm en stuur
• Tech Max afwerking
• Speciale Tech Max kleurstelling

Standaard met 5 jaar fabrieksgarantie (*) en mobiliteitsservice. De aflever- en tenaamstellingskosten zijn bij de prijs inbegrepen.
(*) tot 100.000 km

TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion