Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Een zeer nette Yamaha XJ6N uit 2010 klaar voor nog jaren rijplezier!
De motorfiets heeft 38.300km gelopen en is nog in perfecte staat. Het enige minpunt aan de motorfiets is een klein deukje in de tank.
De Yamaha staat op 25KW vermogen en is dus ook te bereiden voor mensen met het A2 rijbewijs.
Voor vragen en/of informatie, neem gerust contact met ons op
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-takt, 4 cilinder |
Boring x slag | 65,5 |44.5 |
Cilinder inhoud | 600 |
Comp. verhouding | 12,2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | Injectiesysteem |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 77.5|57|10.000 |
Max. koppel | 59,7|8500 |
Koppeling | Nat, meervoudig platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Staal, diamant vormige frame |
Vering voor | Telescopische vork 130 mm |
Vering achter | Swingarm (monocross) 130 mm |
Remmen voor | Dubbele schijf, Ø 298 mm |
Remmen achter | Enkele schijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60 ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | 2.120 |
Breedte | 770 |
Hoogte | 1.085 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 210 |
Leverbare kleuren | Racing Red, Cloudy White, Midnight Black |
Beschrijving | |
Lemstra Motoren is officieel dealer van Kawasaki in Noord-Holland. Onderdelen en reparaties , kledingverkoop, verhuur, schadereparatie en occasions. Naast het brede assortiment van motoren doen we het onderhoud van alle japanse merken. Tevens gebruiken wij voor het onderhoud uitsluitend orginele onderdelen. U kunt altijd bellen of mailen voor een afspraak.
| Alkmaar, Noord-Holland |
| 072-5119704 |
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken