Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJR 1300 - 1999

Garantie: Ja
29855 Km
AMA
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
GERESERVEERD !!!

YAMAHA XJR 1300 AMA uitvoering !

Bouwjaar 1999 ( origineel nederlands geen import ! ) Afgelezen km. stand 29.855 ( geen historie bekend ) 

Afgelopen winter helemaal uitelkaar geweest , hierbij vele delen opnieuw gepoedercoat  !!! 

- Frame , wielen ,achterbrug, jiffy , middenbok , kroonplaten  en voorvork onderpoten hooglans zwart gecoat.
- Motorblok en kleppen deksel  met 2K Hittebestendig zwart gemaakt  ( super netjes ) .
- Boutjes en moeren vervangen door RVS en Titanium exemplaren !! 
- Remmerij nieuw 
- Bleu spots remklauwen
- Stalen rem en koppelings leidingen ! 
- Ketting en tandwielen Prima ! 
- Olie en filters / vloeistoffen vervangen 
- Nieuwe Accu bij aflevering 
- Nieuwe Originele OEM Voorspatbord in ama kleur !
- Renthal Superbike stuur ! 

Helaas 2 kleine deukjes in tank verder mega strakke fiets !!!

Van en voor de liefhebber ! !


Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ?
BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze
motor naar wens af te leveren.


Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op
afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)


--
Met vriendelijke groet,

Roberto Lijkendijk
Roberto Motoren
Pascalstraat 11
7903BJ Hoogeveen
www.robertomotoren.nl
info@robertomotoren.nl
0628435195
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion