Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF 450 - 2014

Garantie: Ja
4418 Km
Rood
yamaha - yzf-450
yamaha - yzf-450
yamaha - yzf-450
yamaha - yzf-450
yamaha - yzf-450
yamaha - yzf-450
yamaha - yzf-450
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Wij verkopen deze straatlegale Yamaha WR450 F uit 2014 met een kleine 4400 km op de teller. 
Zeer geschikte motor voor de enduro / cross / offroadrit / TET fanatiekelingen. 

  • Vloeistofgekoelde 449 cc eencilinder, 4-takt
  • Geschikt voor relatief hoge toerentallen door de korte boring/slagverhouding (boring = 95 mm, slag = 60,8 mm)
  • Vijfversnellingsbak, natte koppeling, meervoudige platen
  • Elektronische brandstofinjectie
  • Deze motor wordt verkocht door Endurocenter.nl.
    Onze Facebook pagina: https://www.facebook.com/EndurocenterNL

    Endurocenter is gespecialiseerd in de in- en verkoop van cross- en enduro motoren, uitrusting en accessoires. Endurocenter.nl is onderdeel van Powersportscenter.nl en bevind zich aan de Lutkeberg 61, 7678 AJ te Geesteren.

    Wij zijn erkend bij de RDW.

  • Buiten de opties die al op deze motor zitten, kunnen wij volgende onderdelen en accessoires leveren en monteren van alle bekende merken:

    Handvatverwarming
    Navigatiesystemen
    Valbeugels en handvatbescherming
    Aftermarket voor- en achtervering
    Bagagerekken en koffersets
    Topkoffers
    Windschermen
    Zadels
    Offroad banden





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Powersportcenter
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion