Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nette Yamaha YZF R6
Monozit uitvoering
LED knipperlichten in de spiegels.
2 sleutels
Voor en achterband hebben nog geen 1500 km asfalt geproefd !
Zo meenemen € 2275,-
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 65.5|44.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12.4:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Keihin CVRD37 |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 120|89.5|13000 |
Max. koppel | 68.1|11500 |
Koppeling | olie bad |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2846 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 132 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 130 mm |
Remmen voor | dubbele 295 mm schijf, radiale vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/60 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1380 |
Lengte | 2025 |
Breedte | 690 |
Hoogte | 1105 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Xtreme on Wheels is ontstaan vanuit een passie voor motoren in de breedste zin van het woord. Xtreme on Wheels houdt zich voornamelijk bezig met de in en verkoop van motoren, wij zijn dagelijks op zoek naar mooie en betrouwbare motoren. Deze worden bij aankomst in ons moderne bedrijfspand aan de Berghseweg 16A in Ulft nog een keer volledig gecheckt en nagekeken. Ook hebben we regelmatig schade motoren en onderdelen. Door onze jarenlange ervaring hebben we veel contacten in zowel de Motor en Automotive Branche, daardoor krijgen we regelmatig ook veel specifieke Motor en Auto Onderdelen / Accessoires binnen , dus hou de website in de gaten.
| Ulft, Gelderland |
| 0687047208 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken