Nieuwsbrief:

JdK Motoren


JdK Motoren
Koudekerke
Routebeschrijving
www.jdkmotoren.nl
0118-551101
Dealer van: 

SYM, TOMOS


Alle motoren van JdK Motoren
32 motoren gevonden
INDIAN MOTORCYCLE FTR 1200 S
INDIAN MOTORCYCLE FTR 1200 S
€ 15.249,- p/mnd klik hier
2021, 7808 Km
YAMAHA XS 500
YAMAHA XS 500
€ 6.995,- p/mnd klik hier
1976, 95 Km
BMW R 80/7
BMW R 80/7
€ 4.490,- p/mnd klik hier
1980, 50936 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 8.850,- p/mnd klik hier
2019, 8254 Km
SUZUKI GSR 600 A
SUZUKI GSR 600 A
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2009, 6423 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2009, 15944 Km
YAMAHA FZ 6 S2 ABS
YAMAHA FZ 6 S2 ABS
€ 3.695,- p/mnd klik hier
2008, 69993 Km
TRIUMPH TIGER 1200 XRX
TRIUMPH TIGER 1200 XRX
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2016, 47287 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2003, 19027 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2016, 27592 Km
BMW F 850 GS ADVENTURE 40 YEARS EDITION
BMW F 850 GS ADVENTURE 40 YEARS EDITION
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2021, 15092 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER
TRIUMPH TIGER EXPLORER
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2015, 31224 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2017, 31000 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2020, 17714 Km
DUCATI MONSTER S4R TESTASTRETTA
DUCATI MONSTER S4R TESTASTRETTA
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2008, 14801 Mls
DUCATI M 800 S I.E.
DUCATI M 800 S I.E.
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2003, 24499 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2004, 28318 Mls
BRIXTON CROMWELL 1200
BRIXTON CROMWELL 1200
€ 2.695,- p/mnd klik hier
2021, 10220 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2019, 11297 Km
KYMCO AK 550
KYMCO AK 550
€ 8.295,- p/mnd klik hier
2019, 10969 Km
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion