Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS ADVENTURE 40 YEARS EDITION - 2021

Garantie: Nee
15092 Km
Zwart
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Wat een pareltje met slecht 15.000 kilometers

In nieuwstaat verkerende BMW F 850 GS Adventure

40 Years Edition Incl. 2 zwarte alu zijkoffers

Met fabrieks garantie tot maart 2026!

Full option edition met o.a. volgende opties:

0182 DTC
018B Motorsleepmomentregeling
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijlicht
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0382 Handleiding Frans
0386 Handleiding nederlands
047B Edition
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0562 Extra koplamp
0590 Richtingaanwijzer LED wit
05AC ABS Pro
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenstandaard
0680 Kofferhouder aluminium koffer
06AB Connectiviteit
0755 Bank zwart
08CA EU-uitvoering

Zien is kopen !!

Na aanpassen geschikt voor A2


Aanvullende Informatie:
Fabrikant: BMW
Bouwjaar: 2021
Cilinderinhoud: 853 cc / 2- cil.
Kilometerstand: 15.000
Kleur: Zwart - Geel
Afleverkosten/Garantie : € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Mistlampen / Verstralers , Quick-shifter, Valbeugels, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion