Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 6.695,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2010, 38432 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 6.945,- p/mnd klik hier
2011, 33133 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 6.945,- p/mnd klik hier
2011, 42030 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2011, 24575 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.190,- € 7.690,- p/mnd klik hier
2011, 39080 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2011, 27988 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2012, 60622 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2012, 56582 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2012, 17175 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.550,- p/mnd klik hier
2013, 36102 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2014, 28085 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2014, 41227 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2014, 19004 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2015, 35800 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2015, 31722 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2016, 41004 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2016, 38018 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2016, 31759 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2016, 17870 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2016, 31625 Km
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion